onsdag 17 augusti 2011

BFT Vertical Extreme

Idag var jag inne hos Martin på Böjda Spön och kände lite på det nya vertikal spöt från BFT som jag har varit lite sugen på..... eller ja, jag har varit där flera gånger sen i fredags och böjt och pillat på det men idag så satte vi på en exakt likadan rulle som jag använder för att verkligen känna hur det låg i handen, och det kändes riktigt härligt.
Jag kunde ju inte låta bli så det fick bli ett sånt med hem.
Nu hoppas jag på fint väder till helgen så man kan komma ut och testa det in action så att säga.

><((((º> Mattias <º)))><

1 kommentar:

  1. Καλησπερα απο Ελλαδα!!

    I live in a town near the sea. Summer is my favorite hobby to catch fish. The sea here has many fish and is gorgeous.
    Hello from Greece and ΣτάΛες στο ΓαΛάΖιο blog team!!!

    SvaraRadera