söndag 23 december 2012

Vad ska man göra?

-Mikael, ropar sambon från rummet intill. -Hade vi verkligen så dåligt med julpynt förra året?
-Ja, det tror jag, svarar jag snabbt och gömmer undan julgranskulorna.
Visst ser granen lite naken ut......
Men minigrisen lyckades få tag på några ismete-vippor igår och demolerade pingisbollarna.
Såna här kan man ju inte fiska med!
Å julgranskulor ser ju lite trevligt ut.
Vi ska ismeta under mellandagarna och då måste jag ju ha vippor.
Så vad ska man göra?
Jaja, de får väl hänga i granen då......Men på juldagen snor jag dom igen!

Vill passa på att önska alla jag känner, alla som läser det här och alla andra fiskeidioter
EN RIKTIGT GOD JUL 

4 kommentarer:

  1. God Jul och skitfiske till helgen!

    SvaraRadera
  2. Julstämning på isen! Gillas av gösta. God Jul på er!

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma Andreas!
    Hoppas du får bända stort under vinterns ismete:-)
    Mvh Micke

    SvaraRadera
  4. Tjena Daniel!
    Japp. Är säker på att Gösta vill upp å kolla in mina fina vippor.
    God Jul!
    Mvh Micke

    SvaraRadera