fredag 3 augusti 2012

Dagens fiske

Nu äntligen efter 4 dagar med kraftig ryggvärk så kom jag ut på sjön och dagen började bra med huggvilliga gösar på mina tänkta fiskeställen.
Mitt på dagen så började det blåsa lite väl mycket så jag fick börja leta fisk i läsidan på sjön men där var det svårt att finna gösen, så det var bara att bita i det sura äpplet och ge sej ut i stormen och gilla läget.
Mina batterier till elmotorn tömdes snabbt så det fick bli till att använda den gamla tvåtaktaren för man vill ju inte sluta när gösen är på hugget =) Men när vågorna började slå in över aktern så jag blev blöt i både nacke och bak så fick jag ge mej.
Men gösarna var riktigt på hugget så det spelade inte så stor roll vad man gjorde med jiggen så högg dom,,,, hur skoj som hellst.
//Mattias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar