måndag 18 juni 2012

Projekt "båttrailer" klart

Tog som vanligt längre tid än jag räknat med.
Det har varit lite annat i vägen, om man säger så. Fiske och andra livsviktiga saker t.ex :-)
Men nu är den i alla fall omreggad och besiktigad.
Kostade även på lite nya lampor och en draghandske.

Nu vågar man åka iväg till lite mer avlägsna sjöar.
Ska bli kul!
Omregistreringen gick som en dans.
De är bra i Sunne. 630:- gick kalaset på men det var det värt.
Hade inte varit billigare att renovera bromsar och påskjutsanordningen precis.
Men jag gjorde en miss: När jag bokade tid för registreringen trodde jag att den vanliga kontrollbesiktningen ingick.
Det gjorde den inte:(
Så jag fick boka en ny tid.
Men denna gången gick det bra hemma i Arvika och även här var det snabbt avklarat.
Skönt....nu går det ett tag till!
Tjipp//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar