onsdag 21 juli 2010

Sex med Abresparr!!

Gösar alltså. Tro inget annat!
Men erkänn....Lite nyfikna blev ni allt när ni såg rubriken?
Gastade alltså Kalle Abresparrs båt i natt och vilken natt säger jag bara. 16 gösar och 10 gäddor var uppe i båten. Själv fick jag alltså 6 gösar, Kalle tog 10. Antal gäddor på min sida av båten tror jag blev 3, resten tog Kalle. Han vevade som en besatt mellan varven. Hur kul som helst!
Mkt smågös men 7 var skapliga med vikter mellan 3-4,4 kg + några 2-kilos.
Flera dubbelhugg, ett trippelhugg och ett fyrhugg. Kontrollerat kaos i mörkret, allt gick bra.
Nils Master i ytan eller lätt blyat lurade de större, mer djupgående saker lockade de mindre.
Tog inga bilder utan jag får hänvisa till "Team Vidars/Safir" i länklistan till höger.
Mr. Blogger himself var flitig med kameran.
Tack Kalle för en otroligt rolig och lärorik natt!!
Tjipp//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar