söndag 14 oktober 2012

Skyldig!

En del har hört av sig och undrat om det är jag som ligger bakom artikeln i senaste Fiske-Feber?
Å...svaret är ja.

Alla ni som fiskar mycket vet att det inte alltid nappar så bra.
Vissa turer går man helt enkelt bom.
Ni som regelbundet läser vår blogg vet att vi inte hymlar. Har det gått bra berättar vi det. Har det gått skit berättar vi det oxå.
Men när man däremot läser fisketidningar, är det lätt att tro nåt helt annat.
Här funkar allt!
Varje tackel, varje bete eller varje riggning funkar.
Alla metoder och alla tekniker ger stoor fisk, varje tur och alla dagar i veckan.
I stort sett i varje nummer presenteras en helt ny revolutionerande teknik eller nytt bete som är helt fantastiskt bra.
Men när man då testar den här nya tekniken eller det helt nya betet och det inte funkar, vad gör man då?
Betyder det att man är sämst i världen?

Jag ville skriva nåt helt annorlunda.
Nåt som ingen gjort förut och Fiske-Feber var modiga nog att publicera det :-)
Det här är min första riktiga artikel någonsin och jag kan lova er, det hann gå både en och två tankar genom huvudet innan den skickades in.
Jag har ju trots allt, gått ut till en väldigt bred läsekrets och öppet erkänt att jag är en superkass fiskare!
Vill ni veta mer?
Köp då senaste numret av Fiske-Feber :-)
Tjipp//Micke

8 kommentarer:

  1. Uppfriskande


    Måste säga att din artikel var uppfriskande och inspirerande kul att läsa något nytt.
    Hoppas du fortsätter skriva

    Mvh gösen

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Gösen, mycket läsvärd och bra artikel.
    Kanon bra!

    SvaraRadera
  3. Läste den idag...tyckte den var riktigt bra ! Du har en ny karriär på gång tror jag =)

    SvaraRadera
  4. Bomturerna kan vara mycket intressantare än de lyckade i många fall. Nu när jag vet vem som är författare bara måste man leta rätt på artikeln ;-) Ni skriver ju bra här på bloggen.

    SvaraRadera
  5. Tack ska ni ha grabbar!
    Sån´t värmer:-)
    Med lite tur kan det kanske bli nån mer artikel i FiskeFeber i framtiden.
    Kontakten är ju tagen så man kan ju alltid hoppas:-)
    Tack än en gång!
    Mvh Micke

    SvaraRadera
  6. Bästa artikeln på länge:)

    Vh AsEtt

    SvaraRadera
  7. Enormt kul och bra läsning! DU kan skriva Micke! Men efter ett par år på eran blogg så tycker jag du inte är ärlig med dina fiskefärdigheter, man är rätt imponerad av era bravader ibland., Själv passade jag in klockrent i din artikel.
    må bäst! /Sparrebo

    SvaraRadera
  8. Tack ska ni ha för de vänliga orden allihop!
    Mvh Micke

    SvaraRadera